Saugus miegas kartu su kūdikiu

Šiuo metu gilinuosi į kūdikių ir vaikų miego ypatumus. Ši tema kaip tik dabar labai aktuali galbūt dėl to, kad jaučiu toookį miego trūkumą ir norėčiau rasti TĄ receptą, kaip išmiegoti visą naktį. 😴 Naivu? Galbūt. Bet vis dėlto yra dalykų, kuriuos reikėtų žinoti, norint suprasti kaip vaikai miega. Sudėlioti viską į stalčiukus man dar reikia laiko, kuris šiuo metu yra toks pat ribotas kaip ir miegas, tačiau nieko nelaukdama noriu pasidalinti patarimais, kaip užtikrinti saugų kūdikio miegą vienoje lovoje su tėvais.
Asmeniškai aš esu prieš miegojimą vienoje lovoje su kūdikiu dėl kelių priežasčių. Man atrodo, kad taip miegodami nepailsi nei vaikas nei tėvai. Užtenka to, kad gimus kūdikiui bent jau mama ir taip labai jautriai miega, todėl reikėtų susidaryti visas sąlygas kaip galima kokybiškiau ilsėtis. Aš esu už tai, kad reikia gerbti į šeimą ateinantį naują žmogų ir parūpinti jam atskirą JO lovą. 
Kitas dalykas, kuris taip pat yra svarbus, tai tėvų tarpusavio artumas ir intymumas. Kažin ar labai reikia čia kažką plačiau komentuoti.
Ir dar viena, ko gero svarbiausia, priežastis - rizikos. Nors nėra moksliškai patvirtinta, kad miegojimas su kūdikiu vienoje lovoje gali būti staigios kūdikių mirties priežastimi, tačiau yra tyrimų, kurie rodo, kad tai padidina riziką dėl galimo perkaitimo ar deguonies trūkumo. Ir to man užtenka, kad mano nuomonė šiuo klausimu būtų neigiama.
Tai yra mano asmeninė nuomonė, kuri gali nesutapti su daugelio kitų nuomonėmis. Aš esu įsitikinusi, kad kiekviena mama žino, kas yra geriausiai jos vaikui. Ir jeigu jūs esate nusiteikę kūdikį migdytis šalia, būtinai laikykitės saugaus miegojimo kartu taisyklių.
Linkiu ramių naktų ir gero poilsio 😉

Šaltinis S. Ockwell-Smith Ramaus miego knyga

Komentarai