K. Yamada Ką daryti kilus idėjai?

Noriu pasidalinti atradimu - K. Yamada knygomis. Šiandien apie vieną iš jų - Ką daryti kilus idėjai? Tai "New York Times" bestseleriu tapusi knyga, laimėjusi kelis aukso medalius geriausių vaikiškų knygų apdovanojimuose. Manau, kad knygoje nagrinėjamos problemos aktualios ne tik vaikams, tačiau dažnai ir suaugusiems. Knygoje mokoma klausytis savo vidinio balso ir daryti tai, kas teikia daugiausiai džiaugsmo, neatsižvelgiant į kitų nuomonę ar kritiką. Nors mano vaikai dar per maži tokiai literatūrai, pati šią knygą perskaičiau jau tris kartus. Kažkas iš fantastikos srities. O iliustracijos absoliučiai nuostabios - negaliu atsižiūrėti.
Vaikams nuolat kyla idėjų: drąsių, išradingų, linksmų, keistokų, geraširdiškų. Deja, aplinkiniai neretai šias idėjas nuslopina, kartu nuslopindami ir vaiko kūrybiškumą, iniciatyvą, potencialą ar net pasitikėjimą savimi. "Iš pradžių apie ją daug negalvojau. Ji atrodė keistoka ir trapi. Nežinojau, ką su ja veikti. Tad aš tiesiog ją pamiršau. Elgiausi taip, tarsi ji nebūtų mano."

"Tai MANO idėja, pamaniau. Niekas jos taip gerai nepažįsta kaip aš. Ir nieko baisaus, kad ji kitokia ir keistoka, o gal net šiek tiek išprotėjusi." Kai tikėjimas savo idėja auga, ji auga kartu su mumis, vieną dieną virsdama kažkuo dideliu ir gražiu, o gal net tuo, kas pakeis pasaulį. 







Komentarai